“Kawan Mngaku Jual Tangmo Kpda VVIP”- Sekali Bot Sebenar Yang Diguna Juga Akhirnya Ditemui

Nampak gaya rakyat Malaysia masih lagi mengikuti perkembangan inslden tercampak bot yang telah meng0rbankan seorang pelakon Thailand, Tengmo Nida Patcharaveerapong.

Malah saban hari, ada saja individu yang boleh menjadi translator bantu untuk menerangkan tentang bukti-bukti terkini mengenai kejadian penuh mlsteri berkenaan.

Mayat Nida ditemui terapung di sungai sekitar 300 meter dari Pibulsongkram Pier, Nonthaburi, Bangkok, kira-kira 1 kilometer dari lokasinya terjatuh.

Abang Nida, Dayos Detjob, 44, merupakan individu pertama yang mengesan jasad mangsa berdasarkan pakaian yang dipakai adiknya sebelum memaklumkan perkara terbabit kepada pasukan penyelamat yang tiba di lokasi kejadian.

Aktres yang pernah membintangi filem The Flying Leaf itu dipercayai terjatuh ke dalam sungai pada 11 malam Khamis lalu ketika menaiki perahu di Sungai Chao Phraya bersama-sama enam rakannya dari Krung Thon Bridge ke Rama VII Bridge.

Menurut laporan media tempatan, Tangmo duduk di bahagian paling belakang sebelum tergelincir dan terjatuh ke dalam sungai. Malangnya Tangmo tidak memakai jaket keselamatan.

Saluran TV Amarin terus diterbitkan imej dipercayai bukti baharu klsah pelakon Tangmo Pattaratida terjatvh di Sungai Chao Phraya.

Secara khusus, saluran TV ini melaporkan pada a klip diambil dari rakaman CCTV yang pelik tindakan Gatick – pelakon pengurus.Flying Leaf” dengan subjek Robert di subuh pada 00:46 minit

pada 25 Februari dua orang berjalan dari kawasan berhampiran Phibulsongkram 1 jeti ke lorong di permulaan jalan.

Video Player

Ini adalah masa selepasnya Tangmo jatvh ke dalam sungai. Semasa pasukan penyelamat sedang mencari pelakon, CCTV merakam detik Gatick sedang berjalan bersama Robert di sebuah lorong kecil.

Seterusnya, kedua-duanya pergi ke kaki jalan pada awal jalan dan telah diambil oleh sebuah kereta putih. Orang ramai mempersoalkan ke mana perginya kedua-duanya satu sama lain selepas kemlangan Tango.

Gatick dan Robert pergi bersama pada 00:46 pagi pada 25 Februari selepas Tango jatvh ke dalam sungai.

Mereka berdua menaiki sebuah kereta putih dan meninggalkan kereta itu marina.

Ini membuatkan orang ramai mempersoalkan Gatick kesakslan sebelumnya. Dalam keterangan terdahulu, Gatick berkata demikian, selepas pasukan penyelamat tiba di marina, kumpulan itu

“pulang ke rumah” Gatick sendiri masuk ke dalam kereta untuk pergi Rumah Tango kerana bimbang tentang rumahnya anak perempuan ditinggalkan sendirian

Namun, dalam CCTV di kediaman Tango pada awal pagi 25 Februari, masa selepas pelakon itu kemlangan. Gatick memandu dirinya kembali dalam sebuah kereta hitam pada 3:36.

Bukti terbaru juga, nampak jelas seperti Tengmo

ditolak dari bot oleh individu lain Selain itu, terdapat juga satu rakaman CCTV lain yang sempat tersebar dan menjadi tanda tanya.

Dalam video yang diambil dari sebuah CCTV sekitar kawasan kejadian, kelihatan seperti Tengmo telah dit0lak dari bot dinaikinya oleh seorang individu lain.

Khabarnya, pihak p0lis juga telah menjumpai sebuah bot yang sebenar-benarna terlibat dalam inslden tersebut sebelum ditukar oleh svspek.

Sumber : blogtuan.info , Kisah Dunia

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak admin juga tidak mampu untuk memantausemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*