Gambar VVIP Akhirnya Tersebar, Dipercayai Bergelar Dato Dan Ada Hubungan Dengan Raja Thailand?

Beberapa klip akhlrnya tular menunjukkan pelaku sebenar yang didakwa seorang Dato dan juga VVlP menjadi dalang di sebalik semua yang berlaku. “Bukti2 baru yang dijumpai…”

Dipercayai selepas sidang media dengan peguam Turn Sittra, ramai yang cuba ‘menggali’ siapa dalang dan VVlP yang dimaksudkan oleh peguam tentang individu rahsla yang dimaksudkan.

Ramai sebar muka dia.. tak tahu betul atau tk. Menurut beberapa perkongsian yang tular, rata-rata netizen dari Thailand malahan Malaysia turut menularkan wajah VVIP yang dipercayai seorang Dato, merupakan seorang yang sangat berpengaruh dan dipercayai hubungan dengan raja thailand

Netlzen thailand pon bagi video dengan muka sama. Malahan, yang membuatkan ramai yakin adalah video tersebut adalah sama dengan yang dikongsi oleh para ‘penylasat’ negara sana.

“Inilah VVIP nya..” Terdahulu, terdapat satu klip menunjukkan wajah kononnya didkwa VVlP tersebut bersama isterinya, namun disangkal oleh beberapa netlzen dengan mengatakan bahawa lelaki dalam gambar hanyalah orang suruhan sahaja.

Namun sehingga kini, belum ada kepastian dari sumber p0lis mengenai pelaku sebenar setakat ini.

Pelbagai spekulasi dan bukti yang saban hari muncul, buat k,es kematlan Tangmo Nida dilihat semakin rumlt dan penuh curlgal. Ada sahaja video-video yang tular menunjukkan bukti rakaman CCTV mengenai apa yang berlaku semasa Tangmo dan yang lain berada di atas bot.

“Tunggu nanti, akan terb0ngkar semuanyal…”

Terb0ngkar rakaman memang ada orang yang lompat keluar dari bot. Tangmo??

Susulan tularnya satu video, ketara dilihat Tangmo bagaikan sedang bergelut dengan ‘seseorang’ sebelum akhlrnya melompat keluar dari bot yang sedang bergerak tersebut.

Boleh dengar ada orang jerlt ‘0ii’ dalam slank Thai…

Dalam perkongsian lain, para netizen dapat mendengar dengan jelas jerltan ‘seseorang’ yang diandaikan Tangmo sedang menjerit ‘000i’ bagaikan meminta tolong.

Peguam Tumm Sittra dedah ada seseorag bagi maklumat sulit pasal pelaku

Dalam satu kenyataan sidang media, difahamkan peguam Tumm Sittra tampil mendedahkan ternyata ada seorang individu mlsteri telah berkongsi maklumat rahsla dan svlit mengenai slah seorang pelaku yang ada di sang.

“Ada seorang orang kenamaan (identiti dirahslakan) bagitahu sebuah maklumat penting menerusi FB Messenger. Katanya slah seorang pelaku kejadian ada barang terlrang.”

“Jadi dia selalu bagi ‘benda’ tu secara pksa kepada gadis-gadis kat kelab malam sampai mereka kha,yal teruk.”

“Jadi gelas wine akan diperiksa lagi nak tengok ada tk kandungan bahan lain. Kalau ada, maknanya ini lebih mlsteri & bukan inslden biasa.”

Ditawar 30 juta Baht, ibu Tangmo maafkan dua rakan lelaki

Ibu kepada pelakon Thailand Nida Patcharaveerapong atau lebih popular sebagai Tangmo Nida memaafkan dua rakan lelaki yang ada bersama anak perempuannya di atas bot laju pada malam kejadian.

Bangkok Post melaporkan, Panida Siriyuthayothin ketika temubual dalam satu rancangan TV berkata, dia memaafkan pemilik bot laju Tanupat Por Lerttaweewit dan pemandu bot Phaiboon Robert Trikanjananun.

Panida bagaimanapun berkata, dia tidak memaafkan rakan Tangmo yang lain.

Untuk rekod, Tangmo ditemukan mati lemas baru-baru ini namun pelbagai persoalan timbul berhubung kematiannya termasuk kemungkinan ia disengajakan.

Panida berkata Por menelefonnya keesokan hari (selepas kejadian) dan meminta maaf selain mahu bertemunya secara peribadi.

“Dia berjanji untuk menjaga saya seperti dilakukan Tangmo. Saya memaafkannya kerana dia berterusan cuba menghubungi saya dan dia tahu saya sedang marah,” katanya.

Dia dalam pada itu berkata akan menerima pampasan daripada Por yang berjanji memberikannya sejumlah besar wang.

“Andai kata Tangmo memperoleh 1 juta baht daripada siri TV. Jika dia hidup selama 30 tahun lagi, saya boleh darabkan jumlah itu dengan 30. Ini masih tidak termasuk kehilangan pendapatan daripada sesi bergambar sebagai model,” katanya.

Difahamkan Panida ditawarkan sejumlah 30 juta baht (sekitar RM3.8 juta) sebagai pampasan.

Panida bagaimanapun menafikan tindakan memaafkan dua rakan yang juga suspek kes kematian anaknya itu disebabkan wang pampasan yang bakal diterimanya.

Tindakan ibu Tangmo itu nyata mengejutkan ramai pihak sehingga ada yang berpandangan wanita itu tersepit dengan masalah kewangan hingga menyebabkan dia menerima dorongan itu.

Sementara itu, Panida berkata dia tidak memaafkan pengurus Tangmo, Idsarin Gatick Juthasuksawat kerana hanya menghubunginya selepas tiga hari kematian anaknya malah menuduh Gatick menyebabkan kematian anak perempuannya itu.

Sumber: viralkini

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak admin juga tidak mampu untuk memantausemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*