“Perlukan Duit Untuk Teruskan Hidup”- Shuk Sahar Umum Jual Banglo Miliknya RM1.2 Juta

Kisah sensasi selebriti bernama Shuk Sahar tidak pernah berpenghujung. Gosip rumahtangganya sentiasa diintai kerana pelawak dan penyampai radio itu didakwa seringkali menjalinkan cinta 

dengan orang ketiga bernama Fara Salleh.

Biarpun berkali-kali diberi peluang, namun hal yang sama masih diulangi oleh Shuk Sahar sehingga membuatkan warganet sudah jemu mendengar lelaki itu bermain kayu tiga dibelakang isterinya.

Terbaharu, selebriti tersebut mengejutkan orang ramai apabila dia mengumumkan untuk menjual sebuah banglo miliknya di Denai Alam dengan harga RM1.2 Juta.

Menurutnya, dia kini memerlukan duit untuk memulakan perniagaan bagi kelangsungan hidup diri serta keluarganya. Justeru, dengan berat hati, pelawak itu mengambil keputusan

untuk menjual rumah kesayangan yang baru didudukinya selama hampir setahun.

Mendengar pengumuman itu, rata-rata warganet mengimbas semula kediaman tiga tingkat yang pernah menjadi perbualan ramai.

Dekorasi berkonsepkan European itu cukup selesa untuk bersantai. Selain itu, pemilihan perabot yang minimalis juga menjadikan ruang kediaman itu nampak luas dan mewah.

Lebih menarik, kediaman Shuk itu diubahsuai dengan penambahan bilik kaca yang menempatkan ruang gaming bersambung dengan bilik tidur utamanya.

Meninjau ruang itu, ia dilengkapi dengan meja snooker, mesin game arcade, kerusi urut dan PC game yang menjadi kegilaan jejaka masa kini. Memang complete!

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen terkejut mendengar pengumuman yang dibuat oleh Shuk. Rata-rata warganet turut menasihati selebriti tersebut agar berhenti dari menyakit1 hati isteri.

Komen Netizen:

Sumber: riverdme

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak admin juga tidak mampu untuk memantausemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*