Lama Hilang Dari Media Sosial, Shuk Sahar Dirakam Makan Bersama Wanita M1steri

Nama syuk Sahar menjadi trending di media sosia gara-gara sering terpalit dalam kontroversi rumah tangga.

Luahan hati tentang kecurangan penyampai radio tersebut seringkali dimuat naik di media sosial sehingga membuatkan warganet letih mendengar drama rumah tangganya yang tidak berkesudahan.

Setelah menerima banyak kec4man dari netizen, Shuk dilihat seolah-olah ‘hilang’ dari industri seni Tanah Air apabila media sosialnya tidak lagi aktif sejak penghujung tahun lalu.

Sejak kontroversi berkenaan rumah tangganya menjadi perbualan netizen, nama Shuk Sahar kerap kali dipandang negatif. Kecurangannya terhadap isteri sering saja didedahkan di media

sosial sehingga ramai yang sudah letih dengan drama rumah tangganya.

Namun begitu, setelah pelbagai cerita sensasi berkaitan pelawak tersebut dengan wanita lain bertebaran, isterinya Rossalennah Natassyiah Asshaferah atau Sera dikatakan tekad mahu

berpisah walaupun beberapa kali Shuk dilihat cuba memujuk bagi memperbaiki hubungan.

Pagi tadi tular satu video yang dikongsikan oleh pengguna Tiktok yang bernama @xnurazli_. Beliau memaparkan sebuah video secara tidak sengaja terjumpa pelawak berkenaan.

Namun, apa yang menarik perhatian warganet,adalah seorang wanita yang duduk dimeja sama dengan pelawak berkenaan.

Lama tak nampak bro?

Shuk juga seakan ‘hilang’ dari industri seni Tanah Air apabila media sosialnya tidak lagi aktif sejak penghujung tahun lalu.

Apa yang mengujakan, wanita tersebut dipercayai wanita sama yang menyebabkan keret4kan rumah tangga Shuk Sahar dan isterinya Rossalennah Natassyiah Asshaferah atau mesra dipanggil Sera.

Ekoran penyebaran video tersebut, pihak netizen mula menerjah ke Instagram wanita itu bagi melihat sama ada baju dan tudung yang dipakai sama atau tidak seperti dalam gambar sekarang.

Menjengan ke ruangan netizen, ramai antara mereka yang kesal dengan perangai selebriti tersebut yang tetap curang walaupun berulang kali diberi peluang yang sama oleh isterinya.

Netizen:

Macam budak2 kena duduk kerusi triple

Haritu kata dengan Farah tak ada apa2

Sumber: riverbed

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak admin juga tidak mampu untuk memantausemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*