Wanita Genit Selamat Bersalin Bayi Sulung 2.35KG, Tak Sabar Discaj Rindukan Suami

Wanita bertubuh genit, Syakila Norazma­ yang pernah tular di media sosial sebelum ini selamat melahirkan cahaya mata lelaki dipercayai di sebuah hospital di Terengganu, tengah hari semalam.

Menerusi perkongsian video di aplikasi TikTok, wanita yang mesra disapa Yaya itu meluahkan rasa syukur apabila proses kelahiran bayi sulung seberat 2.35 kilogram (kg) itu berjalan dengan lancar.

Terima kasih kepada semua yang mendoakan

Video berdurasi 17 saat tersebut memaparkan kompilasi foto dan video ‘sweet’ Syakila bersama suaminya Muhammad serta bunyi tangisan anak mereka yang belum didedahkan wajahnya.

Sebelum ini, wanita berusia 28 tahun itu berkata dia terpaksa bersalin sebulan lebih awal secara pembedahan berikutan faktor fizikalnya berketinggian 119 sentimeter dan keadaan bayi yang besar.

Sabar, doa banyak2 jika belum dikurniakan zuriat

“Ramai tanya saya kenapa bedah, bukan normal? Sebab ketinggian tak cukup dan bayi besar berusia 34 minggu dan berat 2.2 kg dah. Nak bersalin normal pun memang tak boleh dengan keadaan fizikal saya,” katanya.

Meninjau ke ruangan komen, video meraih 105,200 tontonan itu dihujani komen warganet yang mengucapkan tahniah atas kurniaan zuriat tersebut selain selamat menjalani proses berpantang.

Tahniah! Doakan saya dapat zuriat juga

Selamat berpantang

Comel dengar baby meragam…

Terdahulu, kisah Yaya menjadi perhatian netizen apabila menyifatkan suaminya yang berusia 20 tahun itu dipuji kerana tidak memandang rupa paras atau keadaan fizikal wanita berkenaan.

Difahamkan, mereka berkenalan menerusi permainan secara dalam talian selepas beberapa bulan mengenali hati budi masing-masing.

Sumber: TikTok @buyahhh , Instagram @buyaaaa, omm

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak admin juga tidak mampu untuk memantausemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*