“Doakan Saya Dijodohkan Dgn Ustaz”- Ramai Wanita Cair Tngok Cara Ust Wadi Anuar Layan Budak

Rasulullah SAW adalah seorang insan yang sangat menyantuni kanak-kanak. Kita haruslah mencontohi akhlak baginda dengan menunjukkan akhlak yang baik ketika berhadapan dengan golongan ini.

Baru-baru ini, seorang pengguna akaun TikTok @queennazz ada berkongsi sebuah video ketika Majlis resepsi Datuk Seri Mahadi Badrul Zaman dan Heliza Helmi.

Terdahulu, Ustaz Wadi Annuar mencuri tumpuan susulan menyampaikan tazkirah di majlis resepsi perkahwinan Datuk Seri Mahadi Badrul Zaman dan Heliza Helmi.

Pendakwah bebas berusia 39 tahun itu sekali lagi jadi bualan ramai kerana menyantuni seorang kanak-kanak lelaki.

Difahamkan, semasa sedang berceramah, tiba-tiba datang seorang budak lelaki sambil membawa telefon bimbit dan menunjukkan kepada Ustaz selebriti itu.

Rupa-rupanya kanak-kanak itu menyuruh Ustaz Wadi merendahkan volume suara telefonnya. Apa yang menariknya, Ustaz Wadi segera mangikuti permintaannya sebelum kembali berceramah.

Rata-rata warganet yang menonton video tersebut turut berasa kagum dengan cara layanan Ustaz Wadi terhadap kanak-kanak. Ada yang sempat berseloroh supaya mendoakan jodoh buat dirinya dan Ustaz selebriti itu.

Video layanan ustaz kepada kanak-kanak:

Budak tersebut dipercayai anak jiran Ustaz Wadi

Video bersama kakan-kanak ini sering dimuat naik di Laman TikTok Ustaz Wadi. Nampak macam rapat bonding anatara mereka.

Komen Netizen:
“Doakan ustaz jodoh aku.”>

“Suka betul dengar orang kedah punya cakap . Harap jodoh orang kedah lah hahahahaha…”

Sumber: riverbed.me

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak admin juga tidak mampu untuk memantausemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*