“Alunan Selawat Dan Ada Majlis ilmu”-Suasana Kahwin Heliza Helmi Dikunjungi Para Ilmuwan Dapat Prhatian

Selepas selamat bergelar isteri, penyanyi dan aktivis kemanusiaan Heliza Helmi dan suaminya Datuk Seri Mahadi Badrul Zaman diraikan dalam majlis resepsi di The Majestic Hotel, Kuala Lumpur malam tadi.

Tampil dengan busana sedondon berona merah jambu, para tetamu undangan pasti tldak lekang dari melihat pasangan merpati dua sejoli itu yang manis duduk di atas pelamin.

Berdasarkan beberapa perkongsian warganet di laman Facebook, difahamkan aturcara majlis tersebut dipenuhi dengan alunan zikir, selawat dan ayat suci al-Quran serta persembahan nasyid.

Tldak cukup dengan itu, para tetamu juga terdiri daripada golongan ulama dan agamawan selain sesi tazkirah disampaikan oleh penceramah jemputan Ustaz Wadi Anuar.

“Tahniah kepada kedua mempelai, Heliza dan suaminya. Apa pun tenang tengok kedua mempelai ni dan paling best tetamu yang datang orang orang hebat. Berkumandang selawat ke atas Nabi Muhammad SAW.

“Dan sedikit majlis ilmu dari Ustaz Wadi Anuar. Subhanallah. Pemakaian pengantin perempuan pun sejuk mata memandang,” tulis seorang pengguna Facebook, Siti Sharmilah Kamil.

Rata-rata warganet memuji konsep majlis penuh bermanfaat itu serta tidak lupa mendoakan agar hubungan Heliza dan suaminya kekal bahagia hingga ke syurga dan diredhai Allah SWT.

Jom kita ‘usha’ koleksi foto pengantin baharu hasil perkongsian dua orang jurugambar, @aqo_imran dan @nb.co_ di laman Instagram. Sejuk mata memandang.

Heliza atau nama penuhnya, Nur Heliza Helmi sah menjadi isteri kepada jutawan berkenaan dengan sekali lafaz di Masjid Tuanku Mizan Zainal Abidin, Putrajaya pada Sabtu lalu.

Sumber : omm

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jgn Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih
Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

Pihak kami tldak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.
Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*