[Video] Undang Sebak, Pemuda Ini Tiba-Tiba Tular Kerana Mukanya Sama Macam Abam Bocey

Meskipun sudah setahun lebih dijemput Ilahi, namun pemergian pelawak Abam Bocey nyata masih terkesan di hati rakyat Malaysia. Malah semasa pertandingan ‘MLM 2021’ sebelum ini, Ali Puteh serta kumpulan Boro turut sempat menyatakan rasa rindu terhadap Allahyarham yang disifatkan sebagai figura abang dan juga rakan yang sangat baik.

Serius terkesima…jumpa pelanduk dua serupa Abam Bocey

Namun baru-baru ini, viral sebuah video memaparkan seorang individu memiliki wajah persis seperti Allahyarham Abam. Perkongsian itu dimuat naik oleh pengguna TikTok dak_opy, tatkala bertandang ke sebuah premis makanan terletak di Melaka dan ralit memerhati salah seorang pekerjanya. Tak dinafikan, sekali pandang memang orang awam akan menyangka lelaki itu adalah ‘kembar’ Abam Bocey.

Bukan setakat perangai…suara pun lebih kurang sama

Menurut Opy lagi, bukan setakat perangai pemuda itu saja yang sama dengan pelawak tersebut. Apa yang membuatkannya tersentuh adalah mimik muka serta suara lelaki tersebut pun lebih kurang sama juga dengan Allahyarham Abam Bocey. Secara keseluruhan, video berdurasi 14 saat itu telah mengumpul lebih 600 ribu jumlah tontonan setakat ini.

Ingatkan video lama Abam…serius sebijik dengan muka Allahyarham

Meninjau ke ruangan komen, rata-rata netizen turut terkesima dan sebak apabila wajah pemuda berkenaan persis dengan Abam Bocey. Selain berseloroh ingin jumpanya di Melaka selepas ini, mereka turut titipkan doa buat Allahyarham.

Komen netizen:

Ya Allah, samalah.. ingat dia tadi..

Serius sebiji rupa macam arwah Abam

Sumber: sakura

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak admin juga tidak mampu untuk memantausemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*