Selamba Pengantin Lelaki Bersanding Berseluar Pendek Duduk Disisi Isterinya Atas Pelamin,Rupa nya Ini Yang Berlaku

Baru-baru ini, viral di media sosial tentang gambar perkahwinan pasangan raja sehari apabila pengantin lelaki hanya berseluar pendek dan tak berbaju ketika sedang bersanding di atas pelamin.

Gambar tersebut tular setelah dimuat naik oleh pengguna Twitter iaitu @br0wski. Ramai netizen yang tertanya-tanya macam mana perkara ni boleh terjadi ketika hari bahagia mereka. Kejadian ini dikatakan berlaku di Indonesia.

Jangan cepat buruk sangka sebab menurut Kompas.com, pengantin lelaki tu sebenarnya kemalangan jatuh motor empat hari sebelum majlis kahwin. Sebab tu lah, ada kesan luka pada bahu dan dia juga terpaksa memakai kain anduh ketika bersanding di atas pelamin.

Sumber: Kompas.com

Difahamkan, pasangan itu telah berkahwin pada 2 April lalu dan si suami tak dapat nak pakai baju kahwin pada ketika itu sebab dia baru je lepas pembedahan di bahu akibat kecederaan. Mungkin kesan luka tu akan lagi sakit kalau terkena kain. Isteri, Elinda Dwi Kristiani berkata kepada Kompas.com,

Suami saya kemalangan ketika keluar untuk membeli minyak dan tiba-tiba ketika dalam perjalanan, dia tak sedarkan diri dan kemudiannya dia terjatuh dari motosikal,”

Dia juga meluahkan rasa syukur sebab majlis mereka itu tetap berjalan dengan lancar. Rata-rata netizen juga salute dengan sikap bertanggungjawab pengantin lelaki yang tetap meneruskan majlis walaupun masih belum sembuh sepenuhnya.

Ha sebab ni lah kita tak boleh nak serkap jarang kalau nampak gambar atau video viral. Mesti ada kisah sebenar di sebalik sesuatu gambar tu kan. Apa-apa pun, selamat pengantin baru buat pasangan ni. 

Sumber: LM

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*