[VIDEO] ‘B0doh K0 Tu Simpan Skit,,Bila Allah Tu Nak Tunjuk Sekejap Je” – Niat Nak Suprise Isteri,Skali Suami kant0ii kirim hadiah untuk ‘skandal’ juga,Ini Tindakan Yang Megejutkan Oleh Si Isteri…😱😱

Kebelakangan ini, berita tentang perselingkuhan dalam alam rumah tangga semakin menjadi-jadi. Setiap hari, pasti ada sahaja cerita tentang kecurangan suami atau isteri sehingga menyebabkan keretakan hubungan yang dibina.

Baru-baru ini, seorang pengguna TikTok bernama dikenali sebagai Nurul Sakinah bercerita tentang pengalamannya dicurangi suami menerusi sebuah video.

Dalam video berkenaan, wanita itu mendedahkan dia menerima panggilan daripada seorang ‘runner’ yang memaklumkan dia bakal menerima kejutan daripada suaminya.

Pendedahan oleh seorang ‘runner’

Bagaimanapun, apa yang lebih mengejutkan adalah apabila ‘runner’ itu turut memberitahu ada menghantar satu lagi tempahan kepada seseorang bernama ‘Aida Farhani’.

Bahkan, pihaknya telah menghubungi suaminya namun lelaki berkenaan tidak dapat dijejaki langsung.

Siapa sangka, rupa-rupanya kejutan kedua itu ditujukan khas buat skandal suaminya. Selepas rahsia terbongkar, Nurul yang diselubungi perasaan geram terus membuag hadiah istimewanya ke dalam tong sampah.

Seller bijak, tak nak bersubahat

Meninjau ke ruangan komen, netizen meluahkan rasa geram terhadap lelaki curang terbabit. Selain itu, mereka turut memuji tindakan ‘runner’ yang tidak mahu bersubahat menipu isteri.

Bini cantik pun masih cari orang lain

Sebiji macam dalam drama

Good job seller, semoga murah rezeki

Sedihnya tengok anak kecil lagi

Respect seller

Dalam pada itu, Nurul menganggap kejadian tersebut merupakan satu petunjuk dari Allah untuk mendedahkan perbuatan suami di belakangnya.

Sumber: TikTok @lavela93

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*