Urat Merah MeIilit Leher & Akan MeIetup, Wanita Ini 2 Tahun Derita Penyakit Misteri

Di dalam dunia ini ada pelbagai jenis penyak1t, ada yang boleh diubati namun ada juga yang masih tidak dapat ditemukan pen4warnya.

Seperti perk0ngsian seorang pengguna Facebook ini dengan nama akaun Puteri Ezreen Natasya, menceritakan pender1taan yang di alami oleh adik perempuannya kerana diser4ng penyak1t m1steri hampir dua tahun.

Mereb4k di kawasan leher dan akan mel3tup

Berdasarkan gambar yang dik0ngsikan, adik perempuannya seperti mengalami penyakit kul1t, dimana sebahagian leher dipenuhi urat merah dengan kesan lvka serta n4nah.

Difahamkan, pelbagai r4watan telah diusahakan termasuk r4watan moden dan juga r4watan Islam. Namun, keadaan adiknya masih lagi tiada perubahan.

Terpaksa berhenti sekolah tahfiz

Disebabkan penyakit yang dialami, adik perempuannya terpaksa berhenti sekolah dan juga tahfiz, kerana badan selalu lem4h membuatkan dia hanya mahu baring sahaja.

Menurut gadis tersebut, penyak1t adik mula bertambah tervk dan sering terg4nggu terutamanya pada waktu Asar, Maghrib dan Isyak.

Bila solat & mengaji rasa terg4nggu

Malah, adiknya yang tidak pernah t1nggal solat dan meng4ji juga mengatakan berasa tidak tenang dan terg4nggu, setiap kali mahu melaksanakan ibadah tersebut.

Justeru itu, Puteri meminta agar orang ramai tampil membantu kerana tidak sanggup lagi mahu melihat adik perempuannya men4nggung der1ta.

Semoga cepat sembuh…

Hantaran tersebut mendapat hampir 7.1 ribu perkongsian telah menerima pelbagai maklum balas netizen. Ramai yang mendoakan dan ada juga yang memberi pelbagai pandangan serta cadangan untuk merawat penyakit adik gadis berkenaan.

Selalu bacakan ayat Al-Quran

Minum air zam zam setiap hari

Sumber : Puteri Ezreen Natasya, BD

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Coretan Ummi

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*