SeMpat Rakam Detik Detik Hari Bahagia Sebelum Di Ijabkabul.Bakal Suami men1ngg4l dunia 16 jam sebelum majlis akad nikah Buat Ramai Seb4k

Tidak dapat digambarkan perasaan seorang gadis yang dikenali sebagai Papiule, apabila dia kehil4ngan bakal suaminya yang men1ngg4l dunia 16 jam sebelum majlis akad nikah mereka berlangsung.

Apa yang lebih meruntun hati, apabila video kiraan lima hari sebelum majlis mereka berlangsung turut dikongsi oleh gadis ini menerusi laman TikToknya yang berjaya membuatkan rata-rata warganet berasa seb4k.

Foto: Tangkap layar video

Menerusi video tersebut, dapat dilihat gadis itu begitu teruja menanti hari penuh bahagianya dan sempat mengira detik-detik bermakna bermula hari kelima dan diikuti hari yang seterusnya. Dua hari sebelum majlis akad nikah berlangsung, dia sempat berkongsi upacara tradisi yang dilakukan di Indonesia sebelum pengantin perempuan itu sah bergelar isteri.

Namun, apa yang menyed1hkan apabila detik bermakna dalam hidupnya berubah apabila bakal suaminya dijemput oleh Allah S.W.T. 16 jam sebelum majlis itu berlangsung. Bahkan, foto gadis ini bersama ahli keluarganya yang lain turut diletakkan di dalam video tersebut. arw4h yang dikenali sebagai Dzulfikar Attras merupakan bakal doktor yang tidak lama lagi akan menamatkan pengajiannya.

Selamat jalan pak doktor, tugas kamu dah selesai di dunia dan mencintai aku sehingga nyawamu dic4but. Aku bahagia dengan kamu dan tidak ada sebarang kekurangan pun sepanjang mengenalimu. Jalan dengan tenang, dengan senyumanmu yang lebar.

Walaupun, berat untuk diterima namun gadis ini terpaksa akur dengan segala ketentuan yang telah ditetapkan olehNya.

Ketabahan seorang gadis

Sumber: Makassar Info

Sumber : Ohbulan

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*