Meremang. Brader Ini Rakam Buat Llve Nak Nyanyl, Tak Smpat Masuk Rngkap Ketlga Ada Laln Yang Sambvng

Mungkin ada dalam kalangan anda yang suka menyanyi mengh.iburkan hati sendiri. Biar pun bukanlah bergelar penyanyi pr.ofesional dan p.opular, namun nyanyian suka-suka sering dide.ndangkan lagi-lagi kalau terasa b.osan.

Sama seperti seorang pemuda yang rakamannya menyanyi ini tular di sosial media. Dalam rakaman tersebut kelihatan seorang lelaki yang nampak seperti berada di tempat letak motor sebuah bangunan.

Sedang lelaki itu asyik menyanyi, tiba-tiba kedengaran nyanyiannya itu disambut suara merdu j.iran yang turut menyambung lagu tersebut.

Perkongsian video ini cukup mengh.iburkan dan m.eraih perh.atian ramai mungkin kerana suara nyanyian lelaki itu dan jirannya tersebut boleh tahan sedap.

Berikut adalah perk.ongsian nyanyian lelaki ini yang disambut suara merdu jiran yang dikongsikan semula di Sinar.

Siap bersahut-sahutan lagi nyanyian pemuda ini dengan jirannya itu. Perkongsian tersebut telah meraih lebih 150 rlbu tontonan dan 22 ribu sukaan.

Rata-rata netizen men.inggalkan reaksi mereka mengenai perk.ongsian video nyanyian lelaki ini disambut suara m.erdu jiran seperti berikut.

Nasib baik jiran yang joln…Kalau benda lain..tak ke meng.elabah.

Sedap suara dua br.other ni..happy je bila nk.mulakan perjalanan tu..ada separuh org tu..muka k.etat je bila nk keluar..senyum tak..se.ngih pun tak..tgk bro ni..siap meyanyi lg..semoga selamat sampai ke d.estinasi di tuju.

Aku kalau nk menyanyi mcm ni dlm bilik air je .. baru nmpk suara tu ada ..klau nk nyanyi2 saja gini ..t.akut jiran2 b.aling p.asu je ..bunganya xde.

Tak p.uas dengar suara jiran, makin lama makin jauh pulak bunyi nya tp dua2 best.

Kredit : HCL

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantausemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*