Terkini..Muhammad Sajj4d slndir JAlS, siap cuba minta bantvan Suh4kam

Usahawan kosmetlk, Muhammad Sajj4d Kamaruzzaman secara terbuka memuat naik gambar yang dipercayai menylndir Jabatan Agama Islam Selangor (JAlS) yang kini sedang membvrunya kerana tidak hadir ke mhk4mh untuk perbicaraan k3s berpakaian seperti wanita sehingga menyeb4bkan agma Islam dihlna.

Gambar yang telah disuntlng itu dimuat naik di akaun Instagramnya yang menunjukkan dirinya diacv dengan pist0l dengan kapsyen:

Selain itu, lelaki berkenaan turut mula memuat naik gambar screensh0t kenyataan dari penggemar L.G.B.T termasuk individu berpengaruh di media sosi4l yang menyokongnya.

Muhammad Sajj4d juga dilihat cuba meminta bantuan dari Hum4n Right Watch dan Suh4kam Malaysia serta pegvam pembela gol0ngan L.G.B.T bagi membantu men4ngani mas4lah yang sedang ditanggungnya pada waktu ini.

Di ruangan k0men, ramai netlzen mendes4k lelaki berusia 36 tahun itu untuk tampil menyerah diri dan memberi kerjasama kepada pihak berkuasa.

Sementara itu, JAlS mengesahkan pihaknya masih belum melakukan tangk4p terhadap Muhammad Sajj4d yang disy4ki bersembunyi bagi mengel4kkan dirinya dit4han.

Sumber: Harian Metro, IG Muhammad Sajj4d

Sumber:therep0rter

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*